ТЕМА:
*Наші емоції 2
Мета
:
•
підвести учасників до роздумів на тему емоцій у їхньому
житті.
Введення
:
Бог
дав нам емоції і почуття. Сам Ісус переживав різні почуття
(сум і жаль через смерть Лазаря, злість на фарисеїв, радість
від учнів тощо), отож вони не можуть бути поганими. Важливо,
щоб ми вміли відповідно до них ставитися і добре їх
розуміти.
Представ
схеми появи емоції і поясни її:
збудник
– почуття – реакція
Спочатку
з’являється збудник, до прикладу, слово чи подія, які
викликають якесь почуття, яке викликає якусь реакцію. Хтось
почує якесь образливе слово, яке викликає в ньому злість і
реакцію проти того, хто це слово сказав.
Над
почуттями починаємо панувати тоді, коли затримаємося, щоби
їх назвати, а потім зрозуміти причину їх появи. Тоді, коли
розуміємо себе краще, можемо реагувати адекватно в даній
ситуації.
Досвід
:
Кожний
учасник отримує карту праці з емоціями. У списку емоцій
відмічає ті, які переживав останнім часом. Потім закреслює
три найінтенсивніші. Потім ці три емоції вписує в схему і
намагається визначити їх причини і згадати свої реакції.
Роздумує, чи міг би реагувати інакше.
Рефлексія
:
1.
Що тебе торкнуло на сьогоднішній зустрічі?
2.
Що було для тебе відкриттям?
|