Криниця
- 7
В
медитації йдеться не про входження в особливий стан
свідомості, а щоб ми починали усвідомлювати спасительну
дійсність глибоко в нас. Спасительна присутність Бога
прихована в нас як джерело, яке розливається струменями.
Через медитативні вправи стаємо на внутрішню дорогу,
дозволяючи цьому струменеві пропливати через
нас.
Ранньохристиянські
містики описували тринітарне життя в нас, користуючись
образом криниці з джерелом води: Бог Отець є як приховане
джерело, яке відкривається в криниці, якою є Син, а Дух
розливається як божественний струмінь. Завдяки медитації
розвивається здатність помічати, що з середини нашого тіла
випливають струмені божественної води (Йо. 7,
38).
Якщо
Ісус виразно говорив про середину тіла, то ми справді
повинні помічати трансформуючу присутність Духа. Тексти
Євангелія св. Йоана і твори Отців Церкви перших століть
будуть супроводжувати нас у цьому внутрішньому процесі.
Отож:
1.
З великою довірою стаю на внутрішню дорогу.
2.
В глибокій тиші досвідчую Отця яке приховане божественне
джерело.
3.
З вдячністю розпізнаю Христа як криницю, яка відкриває
божественне джерело.
4.
В єдності з усіма істотами відчуваю Духа як оживляючий
божественний струмінь.
5.
З радістю досвідчую, як струмінь Духа пропливає через мене
наскрізь.
|