<< Previous    1...   17  18  [19]  20  21  ...30    Next >>

Криниця - 7 

 

В медитації йдеться не про входження в особливий стан свідомості, а щоб ми починали усвідомлювати спасительну дійсність глибоко в нас. Спасительна присутність Бога прихована в нас як джерело, яке розливається струменями. Через медитативні вправи стаємо на внутрішню дорогу, дозволяючи цьому струменеві пропливати через нас. 

Ранньохристиянські містики описували тринітарне життя в нас, користуючись образом криниці з джерелом води: Бог Отець є як приховане джерело, яке відкривається в криниці, якою є Син, а Дух розливається як божественний струмінь. Завдяки медитації розвивається здатність помічати, що з середини нашого тіла випливають струмені божественної води (Йо. 7, 38). 

Якщо Ісус виразно говорив про середину тіла, то ми справді повинні помічати трансформуючу присутність Духа. Тексти Євангелія св. Йоана і твори Отців Церкви перших століть будуть супроводжувати нас у цьому внутрішньому процесі. Отож: 

1. З великою довірою стаю на внутрішню дорогу. 

2. В глибокій тиші досвідчую Отця яке приховане божественне джерело. 

3. З вдячністю розпізнаю Христа як криницю, яка відкриває божественне джерело. 

4. В єдності з усіма істотами відчуваю Духа як оживляючий божественний струмінь. 

5. З радістю досвідчую, як струмінь Духа пропливає через мене наскрізь. 
<< Previous    1...   17  18  [19]  20  21  ...30    Next >>