І. Духовне життя св. Ігнатія
Щоб добре зрозуміти духовну школу,
необхідно спочатку розглянути благодатний досвід,
який був її відправною точкою і основою. І тому кожному,
хто хоче познайомитись з духовністю Ордену Єзуїтів,
необхідно спершу окремо вивчити духовний досвід св.
Ігнатія. Еквівалентність двох термінів – духовність св.
Ігнатія і духовність єзуїтів – ставили під сумнів, бо
перший був великим містиком і належав до самої чистої
течії духовної традиції, а другі, незважаючи на визначні
і відносно чисельні винятки, по причині свого аскетизму
тримались на узбіччі цієї течії. Інші критики вважають
самого засновника винним у вадах, в яких звинувачують
духовність його синів. Щоб точним викладенням фактів
розсіяти труднощі і неясності, пов’язані з обома точками
зору, в першій частині книжки ми повинні поставити
запитання: яким було особисте духовне життя св. Ігнатія?
Яким способом він реалізував духовний вишкіл своїх перших
товаришів і послідовників? Яке вчення він викладав у
своїх духовних працях? Як тільки прояснимо відповіді на
ці запитання, то зможемо глянути на витоки особистої
духовності св. Ігнатія і показати її характерні
риси.
Духовне життя святого можна чітко поділити на
декілька етапів: навернення в 1521 р.; Монтсеррат,
Манреса і Єрусалим з березня 1522 р. по лютий 1524;
студентські роки аж до від’їзду з Парижа в 1535 р.; роки
євангельського і апостольського життя в Верхній Італії і
Римі аж до заснування Товариства як чернечого Ордену з
апробати Павла ІІІ; з 1540 р. до смерті в 1556 р., життя
генерала Товариства, вершина його духовного
сходження.
1.
Навернення
2.
Манреса
3. Студентські
роки
4. До вершини
(1535-1540)
5.
Вершина
6. Містичне
життя
7. Особливості
ігнатіанської містики
8. Психологія
ігнатіанської містики
9. Впертий
аскетизм
10.
Закінчення

|