Практика духовного розпізнавання
1
Ігнатіанські реколекції вирішили багато моїх
проблем. Я стала спокійнішою, менше піддавалась
негативним почуттям, щоденно практикувала ігнатіанську
медитацію. Так було до того моменту, поки я не захворіла.
Під час хвороби я піддавалась спокусі скоротити щоденні
молитви, бо хвороба – річ поважна, і можу бути менш
активною. Я навіть скоротила молитви про навернення сина.
Думала, що коли стану здоровою, то почну молитись, як
перед тим, а син і так не навертається. Я також почала
пропускати зібрання спільноти – щоб не заважати іншим
своїм кашлем.
Ігнатіанські реколекції
вирішили багато моїх проблем. Я стала
спокійнішою, менше піддавалась негативним
почуттям, щоденно практикувала
ігнатіанську медитацію.
|
329. Правило
1. Богові і Його ангелам властиво,
впливаючи на душу, дарувати справжню
радість і духовну відраду, усуваючи у
такий спосіб будь-який сум чи тривогу,
породжені ворогом.
|
засновок
правильний:
хвороба – річ
поважна,
висновки
погані:
можу бути менш
активною;
піддавалась спокусі скоротити
щоденні молитви;
скоротила молитви про
навернення сина
|
329. Правило
1. Для
ворога натомість характерно боротися з
радістю та духовною втіхою,
використовуючи облудні міркування,
тонкощі і незмінну
підступність.
|
|
332. Правило
4. Злому ангелу, який з’являється під
виглядом ангела світла, притаманно
спочатку йти в тому ж напрямку, що й
побожна душа, аби врешті-решт спонукати
її рухатися у своєму, тобто протилежному,
напрямку; так,
|
коли стану здоровою, то почну
молитись, як перед тим;
не заважати іншим своїм
кашлем
|
спершу він навіює думки добрі
та святі, привабливі для такої праведної
душі,
|
скоротила молитви про
навернення сина;
почала пропускати зібрання
спільноти
|
а потім намагається поступово
сягнути своєї мети, втягуючи людину у
свої приховані підступи та злі
наміри.
|
|
333. Правило
5. Слід прискіпливо стежити за
перебігом своїх думок, і якщо
|
коли стану здоровою, то почну
молитись
|
початок,
|
син і так не
навертається
|
середина
|
скоротила молитви про
навернення сина
|
та кінець
|
|
у них цілковито добрі і
спрямовані виключно на добро, то це
ознака доброго ангела. Та якщо перебіг
думок, навіяних духом, провадить в кінці
до чогось злого, або відволікає нас, або
є не таким добрим, як той, що його душа
мала намір здійснити попередньо, або якщо
послаблює, непокоїть чи зворохоблює душу,
позбавляючи її миру, тиші і супокою, які
були їй властиві раніше, то все це
виразно свідчить про те, що такі думки
походять від злого духа, ворога нашого
поступу і вічного спасіння.
|
|